Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

ΠΕΡΙ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ....


Εύχομαι σε όλα τα παιδιά , που δοκιμάζονται στις Πανελλαδικές -κι όχι μόνο- εξετάσεις να πρυτανεύσει η λογική και να έχουν καλή επιτυχία!

Να γνωρίζουν ότι δεν θα έρθει η συντέλεια του κόσμου αν χάσουν μια ευκαιρία στη ζωή τους και δεν περάσουν σε σχολή της επιθυμίας τους .

Δε θα χάσουν τη ζωή τους αλλά μια ευκαιρία. Θα δοθούν όμως κι άλλες ευκαιρίες στη ζωή. Γι' αυτό οι γονείς να μην τα πιέζουν και να τους αναγνωρίζουν τη δυνατότητα να επιλέγουν και να αναλαμβάνουν από μόνα τους την ευθύνη για τις επιλογές τους και την 'ένταση' της μελέτης!

Κι όπως λέει η blogger αναγνώστριά μου, ΕΛΠΙΔΑ :

" O απαισιόδοξος βλέπει δυσκολίες σε κάθε ευκαιρία και ο αισιόδοξος βλέπει ευκαιρίες σε κάθε δυσκολία".

" Η αισιοδοξία μεταμορφώνει τις προκλήσεις σε ευκαιρίες,ενώ η απαισιοδοξία τις μετατρέπει σε παγίδες"

8 σχόλια:

Κατερίνα Βεργετάκη είπε...

Γι' αυτό θα πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι και να μεγαλώσουμε και τα παιδιά μας έτσι, ώστε να βλέπουν το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο.

Κατερίνα Βεργετάκη είπε...

Α, θυμήθηκα κάτι σχετικό με τα λόγια της Ελπίδας.
Μια μεγάλη εταιρία παπουτσιών στέλνει 2 πωλητές της στην Αφρική για μια έρευνα αγοράς και περιμένει τις αναφορές τους. Ο ένας απαντά : "Δεν πρόκειται να πουλήσουμε τίποτα εδώ, γιατί κανείς δεν φοράει παπούτσια." Και ο άλλος : "Στείλτε μου 3 container παπούτσια, γιατί εδώ είναι όλοι ξυπόλυτοι."

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Καλό Κατερίνα, καλό!!!

evi είπε...

Kώστα κατ΄αρχήν ευχαριστώ που τίμησες το blog μου και πάνω που μπήκα στο δικό σου να σε γνωρίσω,είχα μια αίσθηση ότι από το επίθετο πρέπει να έχεις κάποια σχέση με το Βόλο και σκόπευα να σε ρωτήσω.Μετά βλέπω την Αργώ και αρχίζω να γίνομαι πιο σίγουρη,όσπου διαβάζω πως τελικά ΝΑΙ είσαι από τη Ν.Ιωνία.Είμαστε πατριωτάκια και ΠΟΛΥ χαίρομαι γι΄αυτό.Ματζίρης στο Βόλο ήταν κάποιος μουσικός,είστε συγγενείς?

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Εύη γεια σου και σένα! Χαίρομαι πολύ που είμαστε πατριωτάκια.Ναι όντως ο θείος μου Αχιλλέας Ματζίρης, ο οποίος δε ζει πια, υπήρξε αυθεντικός ρεμπέτης και είχε κάνει και μουσικό σχήμα , πολύ γνωστό στη Θεσσαλία κι όχι μόνο. Γενικά το σόι έχει μια μουσική φλέβα και μεις στην οικογένειά μας έχουμε τη μεγάλη μας κόρη , η οποία έχει πολύ καλή φωνή κι έχει τραγουδήσει επίσης!Τα λέμε!!

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Με την ευκαιρία , Εύη , για πες μου από που είναι η καταγωγή σου;

evi είπε...

1)Eίμαι γέννημα θρέμα από Ν.Ιωνία και οι γονείς μου το ίδιο.
2)Επίσης κι εγώ λατρεύω το τραγουδι καθώς και οι κόρες μου το ίδιο.
3)Εχω κι εγώ μια κόρη που τελειώνει την τρίτη λυκείου και σε μερικές μέρες δίνει εξετάσεις,γι΄αυτό και η ανάρτησή σου είναι πολύ χρήσιμη.Αρχές Ιουνίου θα ανέβει Θεσσαλονίκη για να κάνει φροντιστήριο νέα αλληνικά γιατί μετά τις πανκύπριες θα δώσει και το Σεπτέβρη νέα στην Ελλάδα,(με τους ομογενείς).Καλή επιτυχία στα παιδιά μας και σ΄όλα τα υπόλοιπα!

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Evi, η μικρή μου κόρη επίσης δίνει πανελλαδικές απ' αύριο , ενώ παράλληλα και η μεγάλη μου κόρη προετοιμάζεται για το πτυχίο απ' το παιδαγωγικό του Βόλου. Όπως καταλαβαίνεις βρισκόμαστε υπ' ατμόν! Ευχαριστώ για τις ευχές σου και αντεύχομαι για καλή επιτυχία στην κορούλα σου κι όπως είπες και στα παιδιά όλου του κόσμου!