Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ!!!

Πρόσφατα ‘έπεσε’ στα χέρια μου ένα απόσπασμα από εφημερίδα, το οποίο και παραθέτω για προβληματισμό του καθενός είτε συμφωνεί είτε όχι και με την ελπίδα να σχολιαστεί!!


«ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ ΕΝΑ ΘΕΟ!! Σε ποιο θεό; Σ’ αυτόν που μ’ έταξαν μόλις γεννήθηκα; Σ’ αυτόν που με επέβαλαν από το δημοτικό μέχρι το Λύκειο; Σ’ αυτόν που ανακάλυψα μέσα μου; Σ’ αυτόν που διάβασα απ’ τα γραπτά κείμενα; Σε ποιον Θεό τέλος πάντων να πιστέψω; Μήπως στον έναν , αυτόν της πραγματικής Αλήθειας; Μήπως στον έναν , το Θεό της Ανθρωπιάς; Μήπως στο Θεό της δικαιοσύνης , της κοινωνικής ,της πολιτικής, της νομικής, της ανθρώπινης; Και ποιο Θεό να απορρίψω; Μήπως το Θεό που ‘υμνούν’ όσοι κάνουν περιουσίες στην πλάτη μου; Μήπως το Θεό που τιμωρεί; Το Θεό που μόνο μου ζητάει χωρίς να μου δίνει; Το Θεό που ανέχεται τους πολέμους , τη δυστυχία την πείνα στο όνομά του; Με μπέρδεψαν.
Και τώρα , μετά από χρόνια και αγώνες για την ανεξιθρησκία, τώρα που επιτέλους το σύνταγμα μου επιτρέπει να συνυπάρχω με το φίλο μου τον Αχμέτ του διπλανού θρανίου, τώρα εγώ, πρέπει να αιτιολογήσω γιατί δε θέλω να με καθοδηγούν χωρίς τη θέλησή μου. Πρέπει να λογοδοτήσω γιατί θέλω να μάθω την αλήθεια του Θεού χωρίς να με νοιάζει το όνομα αυτού του Θεού. Λες κι η αλήθεια έχει πολλά ονόματα. Εγώ ξέρω ότι η αλήθεια είναι μία. Ξέρω να προσπερνάω όσες θρησκείες υποβιβάζουν τον άνθρωπο. Ξέρω να κλείνω τα μάτια μου στις θρησκείες που θεωρούν τη γυναίκα μίασμα, τον άντρα αφέντη, γιατί νιώθω πως όλα είναι πλάσματα της φύσης και έχουν δικαιώματα στη ζωή. Μακριά από μένα οι θρησκείες που πρεσβεύουν τον προσηλυτισμό με κάθε μέσο, βίαιο, κατήχησης, προπαγάνδας. Πρέπει όμως να μάθω. Πρέπει να με διδάξουν. Ελεύθερα και χωρίς παρωπίδες. Χωρίς συναισθηματικούς εκβιασμούς. Να με διδάξουν όλες της γης τις θρησκευτικές αντιλήψεις. Για να επιλέξω και να είναι δική μου η επιλογή. Δική μου είναι η ευθύνη για τη ζωή μου.
Αφήστε τα παιδιά να έλθουν προς εμέ! Σαφής η ρήση. Ας τη δούμε στις προεκτάσεις της. Οι θρησκείες τίποτε δεν έχουν να φοβηθούν αν είναι γνήσιες και αληθινές . Σύγχρονες και λυτρωτικές . Και τότε κανένας μαθητής δε θα τις αρνηθεί. Κάθε άλλη ενέργεια θα είναι καταναγκασμός και σαν τέτοιον θα τον αποβάλουν μόλις απελευθερωθούν από τις άμεσες και έμμεσες απαγορεύσεις
».

Δεν υπάρχουν σχόλια: