Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ

Σ’ ευχαριστώ φίλε μου , γιατί μέσα από την πάλη σου με τα πολλά δισεπίλυτα προβλήματά σου μ’ έκανες να νιώσω το νόημα του αγώνα και της θυσίας στη ζωή και να πάψω να ασχολούμαι με τα περιττά·
γιατί μου έδωσες να καταλάβω πως η έννοια φως είναι η πιο ιερή , που σε φέρνει κοντά στο Θεό·
σ’ ευχαριστώ φίλε μου , που μ’ έκανες να αισθανθώ και να νιώσω πιο όμορφη τη ζωή αλλά και πιο απαιτητική σε κόπους και θυσίες για την πραγματοποίηση των στόχων μου·
που μου διοχετεύεις με το παράδειγμά σου μέρος της ταπεινότητας και της ανθρωπιάς σου·
που μ’ έκανες να αποστραφώ το χρήμα και να αγωνίζομαι για τις αξίες και τα ιδανικά των συνανθρώπων μου·
σ’ ευχαριστώ φίλε μου , που μ’ έκανες να αγαπήσω πιο πολύ τη δουλειά μου και να την ασκώ ως λειτούργημα ·
που μου ‘μαθες να διαβάζω και να μελετώ εκτιμώντας την ανεκτίμητη αξία ενός καλού και μηνυματογόνου βιβλίου·
που μου ‘τυχε να συνειδητοποιήσω από σένα το σκοπό της ύπαρξής μου , τη σωτηρία της ψυχής μου , και να αγωνιστώ γι’ αυτήν·
που μου ‘κανες την τιμή να γίνω ανάδοχος του γιού σου Ρωμανού και να γευτώ το νέκταρ του πνευματικού πατέρα·
σ’ ευχαριστώ φίλε μου , γιατί σε βρήκα σύντροφο και αρωγό στις καλές αλλά και δύσκολες στιγμές της ζωής μου και μου ‘μαθες και μένα να προσφέρω·
σ’ ευχαριστώ φίλε μου , που στέκεις δίπλα μου σαν φάρος και με διδάσκεις με το παράδειγμά σου · σ’ ευχαριστώ φίλε μου Μιλτιάδη , που είμαι φίλος σου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: