Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΘΩ

ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΘΩ

Πού να σταθώ , πού να κρυφτώ
μικρούλα κι έρμη μες στον καπνό
τρέχω από κει τρέχω από δω
δέντρο δε βρίσκω να σωθώ

Η κυρά-Μάρω είμαι εγώ
τον Αίσωπο ρωτήστε τον με ξέρει
μιας κι οι τωρινές γενιές ετούτες δω
για άλλα πράγματα τους μέλλει

Είχα σπιτάκι την ελιά
μικρή κουφάλα στα ριζά
μα ξάφνου μεγάλη πυρκαγιά
μου πήρε σπίτι και χαρά

Πού να σωθώ , πού να κρυφτώ
με κυνηγούν εχθροί πολλοί
κι όταν για λίγο σταματώ
στο νου μου έρχεται η εξοχή

Έχασα τη μανούλα μου
τα δυο μου τα’ αδερφάκια
τη μοίρα μου ακολουθώ
στς Αφήσσου τα σοκάκια

Έγινα κατοικίδιο απ’ άγριο ζωάκι
κοιτάξτε ρεζιλεύτηκα δεν ξέρω πια ποια είμαι
κι όταν τυχαία βρω από κανα δεντράκι
αγώνα δίνω φοβερό να σώσω το κορμάκι

Σ’ έρημο τώρα τριγυρνώ
πυξίδα έχω την τύχη
όαση ψάχνω για να βρώ
στης Κυράς-Σοφώς το σπίτι

Εκεί μου δίνουνε τροφή
ψωμάκι, γαλατάκι
μα είναι μόνο μια στιγμή
ίσα να φύγει το μεράκι

Πού να σωθώ , πού να κρυφτώ
πέστε μου σας παρακαλώ
αχ! δε χρειάζεται πια ούτε κι αυτό
γιατί στην άσφαλτο ψυχορραγώ…..

Δεν υπάρχουν σχόλια: