Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2008

ΠΟΙΗΜΑ : "ΑΙΩΝΙΑ ΠΟΛΥΦΩΤΑ"


«ΑΙΩΝΙΑ ΠΟΛΥΦΩΤΑ»


Οάσεις των ονείρων μου,
κόρες των οφθαλμών μου,
είστε εσείς ‘πολύφωτα’ ,
που φέγγετε εντός μου.

Ευχαριστώ εις το Θεό,
που είστε τα παιδιά μου,
μορφές π’ αναγεννήσατε
τα θεία όνειρά μου.

Γαλήνη μας προσφέρετε,
χαρά και ηρεμία.
Σ’ εμέ και τη μητέρα σας
πραγματική ευτυχία!

Διαμάντι ο χαρακτήρας σου,
ατσάλινη η θέλησή σου.
Άσπα μου, ποικίλα τα ταλέντα σου,
μορφαίνουν τη ζωή σου.

Ψυχής φωτάναμμα λαμπρό
φωτίζεις ολόγυρά σου.
Βασούλα μου, είσαι το πιο λαμπερό
αστέρι στο πέρασμά σου.

Ποτέ μη νιώσετε ενοχή
και ξεριζώστε απ’ την καρδιά σας
ό,τι κακό έρθει στη ζωή
σε 'παραστράτημά' σας.

Πλάσματα αξιαγάπητα,
ελπιδοφόρα νιάτα.
Μη λησμονήσετε ποτέ,
βάλτε το στο μυαλό σας
πως οι γονείς αιώνια
θα είναι στο πλευρό σας.

Ευχόμαστε ολόψυχα ,
σιμά στα ‘βήματά’ σας,
τους οδοδείκτες να’ βρετε,
που δείχνουν τα’ όνειρά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: